Nabízíme stále maziva Mogul za výprodejové ceny !!

 

Domů / Motorové oleje / Nákladní

FANFARO TRD-14 UHPD 15W-40 20L


Žádné hodnocení.
API CK-4; ACEA E6/E7/E9; JASO DH-2; Caterpillar ECF-3; Detroit Diesel DDC93K222; Mack EOS-4.5; MAN M 3775; MB 228.31; Renault RLD-3; Volvo VDS-4.5; Cummins CES 20086
Výrobce: FanfaroFanfaro
Dostupnost: SKLADEM
2.200 Kč , plus doprava
 
FANFARO TRD-14 UHPD 15W-40 20LAPI CK-4; ACEA E6/E7/E9; JASO DH-2; Caterpillar ECF-3; Detroit Diesel DDC93K222; Mack EOS-4.5; MAN M 3775; MB 228.31; Renault RLD-3; Volvo VDS-4.5; Cummins CES 20086

Syntetický motorový olej do každého počasí pro těžké a vysokorychlostní vznětové motory s turbodmychadlem i bez něj, pracující v obtížných podmínkách a splňující nejnovější ekologické předpisy.

Výhody:

Inovativní balíček aditiv v kombinaci s nejkvalitnější syntetickou bází, vyznačující se optimální viskozitou v širokém teplotním rozsahu, poskytuje vynikající vlastnosti proti tření, opotřebení a oděru, což výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech, dokonce i nejextrémnější, provozní režimy v širokém rozsahu okolních teplot a poskytuje významnou úsporu paliva;
Fenolové a aminové antioxidanty v kombinaci se syntetickou bází zajišťují zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu oleje, což v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně snižuje tvorbu vodního kamene a laku, zabraňuje usazeninám všeho druhu a udržuje motor díly v dokonale čistém stavu po celý interval mezi výměnami;
Jedinečné syntetické složení poskytuje oleji zvýšenou odolnost proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje provozní spotřebu, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhým intervalem a konvenčních motorech;
Optimální viskozita má díky syntetické bázi vynikající nízkoteplotní vlastnosti, včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčecí schopností komponentů motoru při nízkých teplotách, snadný „studený start“ (do -30 °C) a snížené opotřebení při startu;
Kompatibilní se všemi systémy následné úpravy výfukových plynů: DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS;
Účinně chrání díly motoru před všemi druhy koroze;
Nižší tvorba pěny a zvýšená odolnost proti provzdušňování;
Účinně řeší nárůst smykového napětí během provozu způsobeného zvýšenou viskozitou v důsledku disperze a oxidace sazí;
Vyvinuto pro použití s ??motorovou naftou s obsahem síry do 500 ppm. Použití oleje s obsahem síry vyšším než 15 ppm však může ovlivnit životnost systémů následného zpracování výfukových plynů a/nebo interval výměny oleje;
Vhodné pro motory využívající zemní plyn (LNG) a ropný (LPG) plyn.
Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (dálkové nákladní vozy, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální techniku ??evropských, amerických a asijských výrobců splňující požadavky Euro VI popř. nižší tam, kde je vyžadována výkonnostní úroveň API CK-4 nebo nižší.
Specifikace
Váha 20 kg
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.