Nabízíme i filtry olejové, vzduchové, kabinové a palivové. Neváhejte nás kontaktovat emailem obchod@oleje-shop.cz nebo telefonicky 773537303 !!

 

Domů / Motorové oleje / Nákladní

FANFARO TRD E6 UHPD 10W-40 20L


Žádné hodnocení.
API CK-4/CJ-4; ACEA E6/E9; Iveco; Caterpillar ECF-3; DAF; Cummins CES 20086; Detroit Diesel DDC 93K222; MAN M 3775/3477; MB 228.31/228.51; Mack EOS-4.5; Renault VI RLD-3; Volvo VDS-4.5
Výrobce: FanfaroFanfaro
Dostupnost: SKLADEM U DODAVATELE
1.895 Kč , plus doprava
 
FANFARO TRD E6 UHPD 10W-40 20LAPI CK-4/CJ-4; ACEA E6/E9; Iveco; Caterpillar ECF-3; DAF; Cummins CES 20086; Detroit Diesel DDC 93K222; MAN M 3775/3477; MB 228.31/228.51; Mack EOS-4.5; Renault VI RLD-3; Volvo VDS-4.5

Fanfaro TRD E6 UHPD 10W-40

Syntetický motorový olej do každého počasí pro těžké a vysokorychlostní dieselové motory nejnovější generace s turbodmychadlem i bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry.
Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy v centrech VOLVO, MAN, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.

Výhody:

Syntetická základna nejvyšší kvality s inovativním balením aditiv, vyznačující se optimální viskozitou v širokém teplotním rozsahu, poskytuje ideální vlastnosti proti tření, opotřebení a oděru, což výrazně prodlužuje životnost zařízení ve všech, dokonce i těch největších extrémní, provozní režimy v širokém rozsahu okolních teplot a poskytuje významnou úsporu paliva;
Stabilní syntetická báze poskytuje oleji zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu, která v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně snižuje tvorbu vodního kamene a laku, zabraňuje usazeninám všeho druhu a udržuje části motoru, zejména válec-píst , v dokonale čistém stavu po celý interval mezi výměnami;
Jedinečné složení poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad z usazování oleje“, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhou životností až 60 000 km a konvenčních motorech;
Díky syntetické bázi má optimální viskozita vynikající nízkoteplotní vlastnosti, včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčecí schopností součástí motoru při nízkých teplotách, snadným „studeným startem“ (do -30 oC) a snížené opotřebení při startu;
Kompatibilní se všemi systémy následné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS;
Účinně chrání díly motoru před všemi druhy koroze;
Snížená pěnivost a účinná odolnost proti provzdušňování;
Účinně řeší nárůst smykového napětí během provozu způsobeného zvýšenou viskozitou v důsledku rozptylu sazí;
Vhodné pro motory využívající zemní plyn (LNG) a ropný (LPG) plyn.
Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (nákladní automobily, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení evropských, amerických a asijských výrobců splňující požadavky Euro I – V a VI, kde je požadována výkonnostní úroveň CK-4 nebo nižší.
Při použití olejů CK-4 s palivy obsahujícími více než 15 ppm síry dodržujte doporučení výrobce motoru ohledně servisních intervalů.
Specifikace
Váha 20 kg
Hodnocení
Toto zboží zatím nikdo nehodnotil. Buďte první a napište komentář nebo hodnocení.